Kolegy pro tuto pozici jsme již našli. Podívejte se na aktuální inzeráty.

Zákaznická péče na pobočce – full time

Praha
Full-time
Doporučit kamaráda

Máš rád/a práci s lidmi a dokážeš s nimi vyjít i v méně příjemných situacích? Jsi kreativní a máš rád určitou míru svobody ve své práci? Pak by se ti u nás mělo líbit.

  • Mladý tým
  • Startupová atmosféra v již zavedené společnosti
  • Individuální a kariérní rozvoj

Práce na naší zákaznické péči je dynamická a pestrá. Každý den zpracováváme různé dotazy a požadavky zákazníků. Jedná se jak o běžné záležitosti, tak o složitější problémy či reklamace. Nyní hledáme další nadšené kolegy, kteří nám budou pomáhat s obsluhou zákazníků a administrativní činností na pobočce v centru Prahy.

Jestli tě baví komunikace a hledání řešení i na nejzapeklitější situace, pak u nás budeš jako v ráji. :) Naše pobočka je otevřena pondělí až pátek 10:00 – 19:00, sobota 10:00 – 18:00, ale pracovat budeš klasicky osmihodinové směny 5 dní v týdnu :)

Tvá práce bude obsahovat:

  • řešení zákaznických přání a dotazů - primárně osobně, ale také po e‑mailu, telefonicky, odpovídání na diskuze u nabídek na Slevomatu
  • pomoc zákazníkům s výběrem voucherů
  • administrativu – tisk a balení voucherů, zadávání údajů do systémů kurýrních společností, skenování stravenek, odbavování pošty a předávání balíčků kurýrům
  • komunikaci s obchodními partnery (hotely, restaurace, wellness centra) a také s kolegy napříč Slevomatem
  • vymýšlení různých „wow“ akcí pro naše zákazníky (např. překvapení zákazníkovi k narozeninám ve formě dortu zaslaného do práce, lístky do divadla aj.)

Budeme rádi, když budeš mít:

  • příjemné vystupování a cit pro komunikaci
  • perfektní češtinu slovem i písmem
  • angličtinu na komunikativní úrovni – zvládneš obsloužit anglicky mluvícího zákazníka jak osobně, tak po e‑mailu/telefonu
  • multitasking, pečlivostpevné nervy - nerozhodí tě nepříjemný zákazník
  • časovou flexibilitu - nedělají ti problém 8 hodinové směny v rozmezí 8:00–18:001–2 víkendové pracovní dny za měsíc (o víkendu můžeš pracovat odkudkoli, pokud budeš mít kvalitní připojení)
  • zkušenosti s řešením reklamací nebo péčí o zákazníky uvítáme, ale není podmínkou :)

Co ti můžeme nabídnout my?

  • zázemí jedné z TOP e‑commerce firem v ČR
  • otevřenost novým nápadům – víme, že to jde dělat lépe a chceme to změnit
  • možnost růstu jak v rámci oddělení, tak firmy
  • atmosféru svobodné firmy bez tvrdého dozoru a kolegy, kteří se rádi smějí a vždycky poradí (nebo tě pošlou za někým, kdo ti poradí :))
  • zaměstnanecké benefity (možnost, vzdělávání, kredity na nákup na Slevomatu, Multisport karta, angličtina, Terap.io – psychoterapeutické poradentví, Verdikto – právní poradenství, občerstvení na pracovišti a další…)
  • Nástup ideálně ihned

Líbí se ti tahle role? Pak už ti jen zbývá kliknout na tlačítko „Odpovědět“ a my se ti co nejdříve ozveme nazpět.

Těšíme se!

Jak probíhá výběrové řízení

Nahoru